Byder du på dit eget brand? Hvis ikke er der en stor risiko for, at konkurrenter løber med dine kunder lige nu. Nogle mener det er vigtigt, andre er mere skeptiske og nogle mener det er penge ud af vinduet. Vi mener det er altafgørende for en virksomhed, at byde på sit eget brand, og …
Har du styr på dine UTM parametre? Hvis ikke, risikerer du at slukke for lønsomme kampagner og gør din data fejlbehæftet.UTM parametre er nødvendige at bruge til marketingkampagner på platforme udenfor Google. F.eks. bør en Facebook kampagne tagges op med UTM parametre, hvis man ønsker at se resultaterne her fra i Google Analytics. Der findes …
Indenfor Google Analytics ses der ofte misforståelser indenfor visse variable. Det drejer sig især om bounce rate (afvisningsprocenten) og den gennemsnitlige sessionstid. I denne artikel vil disse variable blive defineret for at afklare de typiske misforståelser som findes om disse. Det er vigtigt at have styr på disse for at undgå potentielle fejlkonklusioner baseret på …